Candidate experience a s ní i měření kandidátovi spokojenosti je něco, co na konferencích a různých meet-upech slyšíme neustále. Co to ale vůbec jak, jak NPS funguje a jak moc může být pomocníkem v rámci vašeho employer brandingu? Nad tím jsem se zamyslela a přináším první díl o HR NPS. Další díly budou konkrétními příklady, jak NPS zlepšit.

Prošla jsem starší příspěvky na mém Linkedin profilu a mám pro vás opět jejich shrnutí v kratším článku plném odkazů na další čtení. Toho totiž není nikdy dost. Tento bude více o HR než ty ostatní.

Výběrový proces je úspěšný jen pro ty, kterým nakonec putuje nabídkový dopis. Kolik je to však procent lidí z celkového počtu přihlášených do vaší firmy nebo na konkrétní pozici? U větších firem, které se pravidelně umisťují v rámci anket hodnotících nejlepší zaměstnavatele, může jít jen o 2 % vyvolených. Zbylým 98 % tak putuje od vašeho HR...

Vítám vás u dalšího dílu toho, co si pustit. Přináším to, co sama poslouchám a několik vámi doporučených podcastů. Za ně moc děkuji! Než se pustíte do čtení a poslechu, tak se podívejte na to, jak si vedou podcasty třeba oproti knihám nebo všeobecně v Česku.

Game-based Assessments (GBAs) mění model hodnocení od základu a využívá plného rozsahu herního myšlení, a to nejen pro lepší reakce hodnocených, ale také pro využití vlastních psychometrických vlastností her.

V LinkedIn příspěvku jsem hledala pomoc. Konkrétně jsem hledala značky, které mají pěkný náborový Instagram, ze kterého by na vás dýchla firemní kultura, potkali byste na něm zaměstnance a mohli nakouknout do pod pokličku firmy. Stačil mi i ambasador značky (těch moc nebylo).

Oblast HR je široká a jsou oblasti, které mě osobně prostě nezajímají a aktivně se v nich nevzdělávám. Tudíž zde nenajdete kompletní výčet všech zdrojů, ale těch, které osobně využívám a přijdou mi kvalitní.

Podcasty vznikají a zanikají. Některé jsou takové, že chcete všechny díly naráz a s nadšením čekáte na každý nový díl, některé nejsou nic moc. Píšete mi často co dalšího poslouchám, a tak tu máme již třetí díl plný toho, co jsem si pustila do uší. Také moc děkuji těm, kteří jste mi přes zprávy doporučili své oblíbence!