#sharingiscaring - výběr z příspěvků, 17. díl

09.12.2022

Josef 'José' Kadlec a jeho články patří mezi mé oblíbené. Proč? Jsou dlouhé a plné informací a nejen všeobecné řeči o něčem a ničem. 

Na LinkedIn nejenže můžete mít profil, propojovat se s lidmi, vytvářet vlastní obsah nebo komunikovat za firmu skrze firemní profil. Jak se liší komunikace sám za sebe a za firmu? A co vám bude fungovat na firemní stránce? O tom píše Forbes

Co dalšího kde radí?

  • V tomto článku z blogu LinkedIn vám poradí přidat si odkaz na web/kariérní stránku, že máte pravidelně přispívat obsahem anebo zapojit zaměstnance. A dalších 18 tipů.
  • Post Planner k tomu přidává to, že máte na své firemní stránce mluvit a ukazovat své hodnoty a vize, naučit se vytvářet stories anebo se podělit o různé statistiky s vašimi followers.
  • Menší návod na založení stránky a toho, co na ni máte dělat přináší HubSpot.

Na tvorbu a správu contentu jak sobě, tak firmě, se vám bude hodit tento článek o free programech, které můžete použít. Můj oblíbený Buffer mezi nimi není. 

Nevíte, jak si najít v plánu systém a jak často co dělat? I na to mám tip na skvělý článek včetně podrobného návodu. Najdete ho na LinkedIn a napsala jej Samantha Russell. Na dálku ji děkuji.

Jestliže se rozhodnete utratit i nějakou korunu, jsou tu LinkedIn Ads. Mám pocit, že je zatím moc firem nepoužívá a zároveň se jim markeťáci tolik nevěnují. Skvělý článek napsali v eVision, určitě si ho přečtěte. 

Inzeráty a jejich funkčnost můžete měřit různě. Když něco nefunguje tak, jak má, stačí se podívat například na to, jak uživatelé scrollují a čtou váš inzerát. Na to můžete využít různých nástrojů, např Hotjar. Doporučuji pak i článek jak měřit a pracovat s feedbackem

Nemáte na žádný takový program budget, ale opravdu by vás zajímalo, jak kandidáti čtou inzeráty? Máme štěstí, na LinkedIn blogu je článek, který popisuje a na obrázcích popisuje co a jak.


To by dnes bylo vše a těším se na příště!